iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Glas svamp

Publicerad 2009-01-23 02:58:57 i Allmänt,

Imorgon åker jag och mamma till Länna, Babyproffsen .. för att kolla på en barnvagn som jag såg på Vi föräldrar tidningen dom skickade i början på denna vecka? tror jag.
Sen måste jag köpa en ny bordslampa, min gamla bordslampa som var i mitt rum funkar inte längre :( den var fin, det var en liten vit glas svamp. Bytte glödlampa men det funkade inte .. min lilla glas svamp luktade bränt. Haha!

Hittade något gulligt på pampers.se installerade filen :) det är en liten runta som kommer fram i skrivbordet på hur lång tid man har varit gravid, sen står det vad som händer vecka för vecka. Voila! för dom som är gravida och vill ladda ner den :) PregnancyWidget.
Enligt den så har jag varit gravid i 211 dagar. Nu ska jag ialla fall gå och lägga mig, bebisen sparkar för mycket.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela