iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Måndag 12/1

Publicerad 2009-01-12 23:46:48 i Allmänt,

Jag känner mig helt utmattad och trött ändå om jag inte gjort något idag. Känns bara som om min graviditet tar all min energi .. men jag får stå ut dom här sista 2½ månaderna som jag har kvar av min graviditet.
Fast på något sätt känner jag mig glad just nu, är stolt över att ha en sådan underbar pojkvän. Älskar honom enormt mycket, mitt allt!
Jag kan inte fatta att vi nästan varit tillsammans i 6 år, och på sommaren gifter vi oss :) och i mars föds vår lilla bebis.

Läkemedlet Gaviscon mot halsbränna, fy fan va äcklig den är! Det är tuggtabletter den är effektiv men den är vidrig.
Jag får ofta halsbränna nu när jag är gravid, så min barnmorska rekomenderade dom jag trodde inte dom skulle vara så äckliga heller jag får stå ut med dom för dom hjälper enormt mycket.

Ska gå och lägga mig snart, måste sova. Ska upp tidigt för att hinna göra några saker innan jag åker hem till min kusin.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela