iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Jeudi 15/1

Publicerad 2009-01-15 17:02:44 i ,

Jag kunde ha svurit på att klockan var 10 på morgonen när jag vakna.
Någon ringde till min mobil, trodde det var mamma så jag orkade inte svara för hon brukar ringa lite efter 10 för att på minna mig att äta för att ge bebisen inne i min mage näring. Eftersom jag inte svara ringde dom hem till mig, trodde det var MVC som ville något, men det var inte mamma eller MVC .. utan det var Leo :) vad glad jag blev ändå om jag var skit trött.
När jag kolla på klockan var den 12.45!! Shit, jag måste ha stängt av alarmet .. jag åt frukost medans jag prata med Leo i 40 min sedan hade han bråttom, han fick inte komma försent till praktiken i sjukhuset.

Eftersom jag inte hade något att göra idag så bestämde jag mig för att åka till Haninge C där jag såg ett par högklackar som jag tyckte mycket om.
Tänkte att jag kunde ha dom dagen jag och Leo gifter oss nu på sommaren, måste bara hitta en fin klänning, fast den ska jag köpa efter att bebisen är född och efter att jag går ner alla dom kilorna jag har gått upp under graviditeten plus lite extra :) hehe ..
Sen åkte jag hem, för att min rygg gjorde fruktansvärt ont och jag kände att jag var tvungen att vila .. min mage är för tung tycker jag! Undra hur många gram bebisen vägen nu!? 1530g eller? Och jag har fortfarande 10 och en halv veckor kvar av min graviditet. Jag brukar sitta och kolla på allt jag har fått och köpt till bebisen och längtar så otroligt mycket att mitt barn ska komma till världen.
Både jag och Leo längtar efter bebisen ändå om vi är ''unga'' Leo 21år och jag 20år.
Snart ska jag laga mat, dags för mig att äta och ge bebisen näring .. Ciao så länge!


Skorna jag köpte idag från Scorett.

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-01-15 17:39:17

jajuste.. vilken lycka ^^

jag älskar kulturen och allt ^^farsan har bott överallt men inte i spanien.. han måste dra dit nästa flytt ^^

Postat av: sandra

Publicerad 2009-01-15 17:56:51

ja.. madrid skulle jag vilja besöka samt barcelona. Barcelona fan :P

måste dit nåndag. hur mkt kostar det att resa dit ?

Postat av: sandra

Publicerad 2009-01-15 18:44:49

ok.. det är ju hyffsat billigt ändå^^

måste kolla på den sidan ^^ tack..

snygga skot btw ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela