iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Sorry

Publicerad 2009-01-17 23:22:16 i ,

Skrev inget idag för jag sov nästan halva dagen haha! Var enormt trött .. Vaknade vid tolv någonting och gick upp och åt en bra frukost :) sen så ringde Leo mig, vi prata i 40 min kanske? Sen så somna jag. Och vakna 16.40 tror jag klockan var när jag kollade .. nåväl.
Nu sitter jag och chattar med Leo på msn, han ska skicka bilderna som han tog när han var här från den 1:a till den 11:e januari :( saknar honom fortfarande.
Vad har jag gjort idag? Inget! Absolut inget .. Åh, vad tråkig jag känner mig! Jag orkar inte gå ut för att min jävla rygg blir inte bättre utan sämre, nu har smärtan gått ner till benet.
Jag ser sjuk ut när jag går .. 1,5kg kan väl inte vara så tungt inne i magen? eller för ryggen att kunna bära? Men magen känns tung tycker jag. Mina bristningar ser sämre ut nu också, ändå om jag smörjer in magen med mandel olja varje dag.
Och det där blåmärket jag fick på magen pga min insulin spruta verkar inte vilja gå bort, den ser fortfarande lika blå och ful ut.

Hittade ett gamalt foto i en bok mamma satt och läste för inte så länge sen, hade snott den bilden från pappa's album eftersom han inte gillade när man ''tog'' hans foton. Egoistiska människa .. det är bilder på oss som små han har, klart vi har rätt att ha dom.
Min bror ser så söt ut på denna bild, han såg enormt söt ur när han var liten .. :) och jag ser ut som en knubbig liten säl haha!
Jaja, ska fortsätta att prata med Leo. Ha det bra
God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela