iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Hej!

Publicerad 2009-01-22 20:45:22 i Allmänt,

Var och hämta paketet från posten, det tog ett tag att komma hem igen .. eller fram och tillbaka. Jag har svårt att gå snabbt och det gör ONT när jag går, magen känns hur tung som helst ibland eller .. oftast.
Sen gick jag ju förbi mataffären hade lust att äta kanelbullar :) så köpte gifflar och lite choklad. Ska äta först sedan äta det jag köpte, nu orkar jag inte bry mig om vikten och allt annat, jag är ju gravid.
Jag har ändå alltid ätit vad jag vill, när jag är i spanien så brukar jag och Leo äta på massa olika ställen, som: VIPS, Friday's, Subway, Pizza Hut, Vitamina (tror jag att det heter), Pollo Campero .. m.m och sedan gratis mat från italienska restaurangen Piccolina, Leo jobbade på förut hehe hans chef var alltid schysst mot mig fick också välja vad jag ville ..

Blev glad när jag öppnade paketet, fick en fleecefilt och ettt gosedjur till min bebis :) som gåva eftersom jag är ny prenumerant på Vi Föräldrar. Ah, min pappa skrev in mig på det .. han tycker säkert att jag inte kommer att klara av att vara mamma, men det skiter jag i .. jag vet att jag kommer att bli en bättre förälder än vad han var mot oss (min bror och mig)!

Nu ska jag äta ialla fall är hungrig igen. :)
Adios


En ljusblå fleecefilt med en mini-elefant och en kanin ..

Kommentarer

Postat av: EllaMarie, 15 år och gravid.

Publicerad 2009-01-22 20:53:01

Jag med.. är nervös redan inför förlossningen!!! och jag har ju så långt kvar. Men det kommer nog ordna sig :) Tänk bara på att hålla i sitt egna barn!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela