iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Untitled

Publicerad 2009-01-24 18:13:01 i ,

Visar min nya lampa jag köpte igår bara för att jag har tråkigt, ont i ena ögat och ont i axlarna. Jag blir inte på bättre humör, skulle nog bli det om jag fick en resa till Madrid till nästa vecka då Leo är ledig från universitetet.
Allt förändras så snabbt, kommer ihåg då jag var 14 år och gick ut på första dejten med Leo .. det pirrade i magen och jag var hur glad som helst det dröjde inte länge (3månader) innan vi blev tillsammans, hur kunde tiden gå så snabbt då och inte nu?



Studentbilden på min bror och ultraljudsbilderna från förra året och min nya lampa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela