iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Varför blir det alltid så?

Publicerad 2009-01-19 17:04:57 i Allmänt,

Kom hem för 1 timme sen, tror jag? Känner mig otroligt trött och min mage känns som vanligt tung ..
Det gick bra på den där verksamheten för unga föräldrar, fast idag fanns det ingen bara dom som jobbar där  ..kanske för att det är måndag? Jag skulle bara dit för att se hur det såg ut, få lite information och så. Så jag ska dit på onsdag kanske och pröva ett tag och se om jag trivs där.
Gick sedan till Haninge C, jag visste att detta skulle hända så fort jag ser något jag tycker om så köper jag det. Måste måste verkligen spara pengar bebisen föds om 2 månader! och jag har bara köpt hälften av det jag verkligen behöver.
Det blev en randig grå tröja till mig från Bik Bok och två klädes plagg till min bebis :) pyjamas och ett par jeans sen var det nog och jag fick tvinga mig hem så att jag inte köpte fler grejer, gick först till donken och köpte en meny för att ta med (orkade inte vara där i haninge C längre) ville bara hem, äta och sedan vila.
Det kanske låter lite tjatigt om att jag nästan alltid är i Haninge C när jag behöver något, men jag orkar verkligen inte åka in till stan längre, jag klarar inte av det så här gravid i 7:e månaden. Annars åker jag alltid in till stan när jag ska köpa något. Haninge C är inte det första stället jag åkte till förut.

Jag vet inte om det är normalt, men jag får helt plötsligt värkar som gör ont sedan försvinner dom. Okej, om bebisen föds nu men jag är ändå rädd det är 10 veckor kvar, tänk om bebisen inte skulle klarar av livet utanför? Jag skulle dö om något hände min lilla bebis. Jag känner mig så lycklig över mitt lilla barn som finns i min mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela