iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Vendredi 9/1

Publicerad 2009-01-09 23:42:06 i Isabel, Leo och jag,

Det känns som om att jag snart inte kommer att kuna gå, min rygg gör för ont! Jag kan knappt gå, ännu mindre gå snabbt. Nu vill jag inte låta taskig men människor som är överviktiga med stor mage, hur orkar dom?
Jag som bara har ungefär 1395g extra i magen (Bebisen väger ungerfär så mycket just nu enligt ultraljudet) orkar knappt med den lilla vikten och jag har fortfarande 2½ månader kvar!!
Jag klarar inte av smärtan, idag när Leo och jag var inne i stan så var jag tvungen att sätta mig 4 gånger för att jag klarade inte av att gå runt.
Ändå om jag har ont så var det en mycket trevlig dag idag :) vi skulle leta efter någon tröja åt Leo's lillebror eftersom att vi redan skaffat presenter åt resten av hans familj, det är svårt att hitta något till hans lillebror .. 11 år och redan komplicerad, jösses alltså haha! Sen åt vi i Kungshallarna, gott var det!

Imorgon ska vi in till stan igen och försöka hitta något åt hans lillebror eftersom Leo inte tyckte kläderna vi såg idag var riktigt hans lillebrors stil. Aja .. är hur trött som helst min energi tar slut snabbt nu när jag är gravid.
Bonne Nuit et Au Revoir.


Min bebis trött efter besöket inne i stan :)

Min älskling
 Älskar dig enormt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela