iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

YAY eller Åh Nej!?

Publicerad 2009-01-21 16:46:46 i Allmänt,

Jag klarar snart inte av min trötthet!! Vill bara sova hela tiden, kommer aldrig få något gjort på så sätt .. hade lovat mig själv att åka till sjukhuset för att dom ska skriva på mitt högkosnadskort men jag kommer inte upp på morgonen och orkar inte heller.
Jag behöver också leta efter flera ställen där dom säljer barnvagnar, någon som har tips? Jag känner mig både glad och stressad att mars närmar sig allt mera, men jag har så mycket jag måste köpa till min bebis. Åhhh! Panik, hjälp!

Något roligt hände idag när jag skulle göra ett ärende i Handen. Jag gick förbi en busshållplats och där stod en man som kollade på mig, när jag kom nära så sa han till mig ''Oj, det där verkar tungt'' .. inom mig ville jag skratta och säga ''Ja, verkligen!'', men jag fick fram ett leende och sa ''Haha, ja'' han menade ju min mage, sedan tänkte jag ''ser man verkligen så mycket att jag är gravid?''

Såg ett par sandaler igår från French Connection som jag bara tyckte om så himla mycket!! Dom påminner mig om ett par som min kusin i Australien hade som jag fick låna hon tyckte att jag passade i dom :) Vill verkligen ha dom .. ska kolla om Michelle orkar åka in till stan med mig och kolla, hennes kusins barnvagn blev snodd hon hade ju bara fått låna den eftersom dom skulle reparera hennes barnvagn (bromsen hade gått sönder) och hennes son kan bli lite jobbig när han vägrar vilja gå och så .. får ta och ringa henne.
Nä, nu måste jag laga mat .. är hungrig och bebisen behöver nog näring.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela