iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Hem snart?

Publicerad 2009-07-06 19:25:30 i Allmänt,

Jag vet inte vad jag ska tro, vad jag ska tänka ... mâdde bättre när jag var hemma.

Vill bara gömma mig frân Leo och hans familj, dom fattar ju fan ingenting och är dumma i huvudet. Jag fâr vara en hycklare sâ länge tills jag âker hem.
Nu ska jag leta efter Iberias nr och ringa och frâga vad det kostar att ändra hemresedatumet annars fâr jag be pappa om hjälp. Jag skiter i om det är fult väder i Sverige, men där hemma har jag mamma och alla andra som inte är dumma mot mig. Mamma vill ju bara mitt bästa och Isabels därför är hon som hon är ibland ändâ om jag klagar ofta, men hon är en bättre förälder än Leo's föräldrar.
Nu ska jag väl inte sitta här längre, mâste göra nâgot innan alla börjar klaga. Ciao!

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2009-07-06 21:16:40

Jag tänker på dig...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela