iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Spanien, 26 juli

Publicerad 2009-07-27 02:25:15 i Allmänt,

Känns som om jag har fullt upp, har hänt mycket .. Min kamera är lost här hemma hos Leo, när jag hittar den så lägger jag upp bilder.
Idag, var jag ute med Leo, hans syster, deras kusin och kusinens pojkvän och systerns dejt haha .. Vi drog ut bara under dagen. Leos föräldrar stannade med Isabel, vi hade kul, skrattade massor och så. Sen när vi kom hem igen, lirade vi lite guitar hero :) skit kul och trevligt  ialla fall.
Nu är det sent och jag är skit trött att gå i solen gör så att man blir dubbelt så trött.
Ciao och God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela