iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Spanien, dag13

Publicerad 2009-07-06 18:20:45 i Allmänt,

Varför ska man mâ sâhär dâligt ibland? Jag har ângest, känner mig ledsen och förnedrad. Jag vill sluta med vad jag gör, varför är jag svag? Varför är jag svag?
Jag förlät Leo för vad han gjorde, för att jag är dum. Han vill att Isabel ska stanna i Spanien om jag âker hem tidigare, hur ska jag klara mig utan henne i 1 mânad? Jag vill grâta, men det gâr inte det känns tungt inombords.
Jag vill inte att Isabel stannar här, inte med Leo, inte med hans föräldrar och inte utan mig. Leo är ju hennes pappa han har ocksâ rätt att vara med henne, det suger hârt det här!

Jag vill hem och jag vill att allt ska vara som det var innan jag âkte hit, varför âkte jag hit till Spanien för? Nästa âr âker jag hit i 1 mânad eller mindre och med min bror, dâ är jag säker och trygg.
Jag önskar att min bror vore här med mig, jag saknar honom sâ enormt mycket, mina onda känslor försvann när han var med mig, när han fick mig att le och skratta när jag mâdde som värst. Hur har jag klarat mig sâ länge utan honom?
Jag vill försvinna med Isabel, bort frân Leo för alltid. Leo finns inte med i min värld inte efter allt det här.

Jag vill grâta, men det gâr inte
jag har försökt ..

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-07-06 18:52:14

asso han kan inte komma och spela pappa efter nästan 5 månader om han värkligen hade brytt sig och vill kömpa för sitt barn kan han hitta jobb i sverige och börja bete sig som normalt folk, så som han beter sig ska man inte bete sig, och även fast han är pappa har han ingen anledning till att ha henne kvar i spanien , han känner inte henne och han skulle få panik ! och då vet man inte vad som kan hända,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela