iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Spanien, dag20?

Publicerad 2009-07-14 02:27:45 i Allmänt,

Idag. om nâgra timmar kommer mina kusiner :) dom som bor i Australien .. dom har varit i frankrike, schweiz, sverige och nu kommer dom hit till spanien. Längtar ..!!!!
Borde typ lägga mig egentligen men känner mig inte trött, mâste upp tidigt .. dom kommer 12pm och vi ska handla saker till Isabel tidigt pâ morgonen, vet inte hur jag kommer ta mig upp sâ tidigt.


Bilder jag har tagit pâ Isabel här i Spanien:



Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2009-07-15 20:47:45

MEN KOM HEM NU!!!!!! hon är så stor!!! :( saknar dej ju gumman. när kommer du hem?

Postat av: mia

Publicerad 2009-07-15 20:48:36

hon har u fått jätte mycket hår oxå:O

Postat av: cc

Publicerad 2009-07-23 17:43:25

vilken liten sötis och så stor hon blivit! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela