iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Spanien, dag17?

Publicerad 2009-07-10 00:55:37 i Allmänt,

Jag vet, skit dâlig uppdatering. Men jag har inte sâ mycket tid här i Spanien .. Är trött men innerst inne glad för min jävla mens kom idag!!!!!! Jag vart ju fan GLAD bara denna gâng annars hatar jag mens skiten.

Ialla fall hade skit kul igâr ialla fall, BIO :) Ice age 3 hahaha .. Leo's syster och kusin ville se den sâ vi sâg den ocksâ, men den var skit rolig. Satt och skratta skit mycket ändâ om dom dubbar den pâ spanska .. det suger.
Vi fick gâ ut för Leo's mamma var ledig igâr och sa till oss att gâ ut .. Sâ ut blev det. Men det var värt det ändâ om jag saknade Isabel i slutet för vi drog till Piccolina, där Leo jobbade förut .. en Italiensk restaurang, fast chefen är frân Argentina han mumlar sâ det är lite svârt att fatta vad han säger ibland hahaha ...
Han ba igâr: Dom fula har knallat hit dâ, förutom du dâ amor mio (alltsâ jag) hahaha ... Det var trevligt ialla fall, vi stannade där tills 12 nâgot pâ kvällen sen hem, det var värsta trafikstopp mitt i motorvägen .. tog säkert 30 min tills vi var pâväg igen.
Men som sagt, hade skit kul :) Lyckad dag. Sen idag ringde H, vart glad.
God natt!





Leo's kusins pojkvän mötte oss efterât i Piccolina, han körde hem oss sen.

Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2009-07-10 09:44:37

Ahhh vilka fina bilder:( saknar ddej ännu mera nu ..

nej det är ju fan regn varje jävla dag, skit sverige, tycker du kan ta med dej solen hem sen :D

nej jag van bloggen av en som brukar lotta ut , :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela