iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

It's for real now!

Publicerad 2009-06-15 22:23:52 i Allmänt,

Nästa tisdag åker jag! Fan nu är jag verkligen taggad och glad och lycklig? Haha .. nä, bara skojar så extremt är det inte. Jag är glad bara, alltså KORN's konsert den 24 juni!!!! Ahhhh! Det börjar kännas verkligt nu .. I'm getting out of here for a while haha! Synd bara att Leo måste jobba juli månad, kommer inte bli så mycket den månaden bara att mina kusiner (som bor i australien) kommer dit i en hel vecka! I can't wait, jag har inte sett dom sedan 2003.
Sen som jag sa, Barcelona en agosto :) hahaha .. Sola, sola, sola .. kanske inte? Bristningarna på magen kanske blir fulare?


Ändå om jag känner mig instängd här hemma och vill flytta hemifrån så är jag glad, det är min lilla bit av glädje just nu resan till Spanien. Jaja, ska väl göra något annat nu.
Ciao och Buenas noches!


Min bror skickade denna bild som ett exempel på en sak han gav mig ett råd och förklarade
tycker den ser läskig ut, eller den ser fan läskig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela