iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Jag bord verkligen ..

Publicerad 2009-06-10 13:43:37 i Allmänt,

börja göra något, har latat mig dom få timmarna jag har varit uppe nu .. Isabel ligger och sover, önskar att jag också sov men då hinner jag inte följa med Mia till bvc. Jag känner mig så jävla trött nuförtiden .. vad fan kan man göra åt det?
Kallt är det nog ute också, för jag fryser innomhus ändå om jag har på mig en tjocktröja. Ursäkta att jag svär så mycket men fan vilket jävla väder det är ute, jag önskade mig sol dom sista dagarna innan Spanien. Det är tydligen sol, varmt väder och SOL i Madrid. Sen kommer jag säkert klaga på vädret därborta när jag inte står ut med värmen hahaha!

Jaja, ska nog skynda mig nu .. Mia skickade ett sms nyss som fick mig att hoppa till, shit! haha .. ha. Jag har en dålighårdag får se om jag kan fixa det.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela