iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Spanien, dag 6

Publicerad 2009-06-29 23:49:06 i Allmänt,

Nu har jag ju varit i Spanien i 6 dagar. Hmm .. trivs väl inte 100%. Det här med Olika kulturer är fan inte kul alls, ändâ om min familj är latinamerikaner sâ har vi inte blivit uppfostrade till hundra pâ det sättet bara lite och jag är inte alls van att leva pâ det sättet.
Leo's familj ger ju mig för fan order att städa, göra det, göra det, massa skit som bara irriterar mig sen sâ lägger dom sig i hur jag uppfostrar Isabel, VAD FAN! Det irriterar mig ännu mer jag är för fan Isabels mamma jag bestämmer över henne, jag har vârdnaden över henne!!
Jag hatar egentligen att bo här hos Leo men tycker om att vara i Spanien men inte i dom här omständigheterna. Usch säger jag bara och inte nog med det, Leo är ju dum i huvudet eller han har blivit det ialla fall ..
Det känns som om det bara är jag som tar hand om Isabel hela tiden, han slappar och gör annat skit som inte är viktigt. Isabel ska vara det viktigaste han har vad fan!

Mâste bara tacka dig, Mia. Det var verkligen fint det du skrev om mig pâ din blogg :) Tack gumman. Älskar dig ocksâ!
Saknar dig ocksâ, vill gâ ut pâ vâra promenader och bara snacka skit och sâ hehe .. Mâr sâ bra utav det, slipper allt skit som finns i denna värld. Jävla människor alltsâ! Fan ta folk som Leo och hans familj!
God natt. Bilder kommer sen .. nu orkar jag inte.

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-06-30 07:05:43

hihih , jo visst han växer som fan asso, går fort. han kommer ju typ vara tonåring när du kommer hem hahah :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela