iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Mer regn och ..

Publicerad 2009-06-04 18:08:35 i Allmänt,

Alltså hela jävla veckan har jag drömt saker, sjuka saker, saker jag inte vill ha i hjärnan, saker som kommer få mig att bli galen snar va fan!
Och måste det regna för i helvete!? Jag vill ha sol, ialla fall tills jag åker till Spanien sen kan det regna haha .. I måndags vart det sjukt skönt väder ju. Så tycker jag vädret borde vara hela tiden, det är sådan värme man står ut med jag vet att när jag kommer till Spanien kommer jag ... , haha! Nej, bara skojar.
Nu är jag verkligen taggad inför Spanien :) den 24 Korn's konsert i San Sebastian, sen slappa, ta det lungt och ha roligt i Madrid. I juli kommer mina kusiner då blir det festa på kvällarna, visa dom Madrid och ha allmänt kul! I augusti ska vi till: Barcelona! Sist jag var där var det bara över en helg med Leo & Co + Sheila, det blev .. dricka alkohol whisky och Sangria (jag drack bara Bacardi Breezers) vid stranden på kvällen, festa i någon nattklubb, etc .. det var kul ialla fall.


Sommrarna är alltid bäst! Åh, jag vill att det blir den 23 juni NU! Ändå om värmen kommer att vara otålig, men det kommer bli en bra sommar känner jag på mig :)
Nu: Tillbaka till verkligheten då .. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela