iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Börjar det nu igen?

Publicerad 2009-06-03 23:28:31 i Allmänt,

Det tog typ 2 timmar för mig att somna igår, jag satt och tänkte på allt skit folk gör, sviker en även om man alltid har varit där för någon, aja .. massa saker som fick mig att till slut lyssna på Korn låtar för jag ville glömma.
Det är så sjukt att folk är ''blinda'' och inte ser att dom går fel håll, men men .. livet hinner ifatt en någon gång.

Trotts fult väder idag, gick jag ut med Mia ialla fall .. Vakna vid 7 på morgonen trotts att jag bara sov 4 eller 5 timmar, kunde inte sova så gick upp vid 8 och duscha för Mia skrev: ''Men börja fixa dig nu då?'' Om du vill?'' haha .. lät roligt då.
Ialla fall så gick vi ut vid tolv, för Isabel somna och William somna så vi sköt upp det tills dom vakna. Well, åt lunch tillsammans och sedan gå omkring ... och blablabla .. intressant! Haha .. ha!

Vid 17 tiden var jag hemma igen, tur att jag gick ut och gick tänkte på andra tankar istället för att bli deppig hemma. Nu sitter jag här och tänker på att jag inte vill ha en framtid med Leo, nej! Det kommer inte funka oavsett om vi har ett barn tillsammans. Jag vet andledningen till det ... men orkar bara inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela