iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Lundi 090601

Publicerad 2009-06-01 22:41:12 i Allmänt,

Vaknade imorse av att Isabel rörde sig för mycket, fast kl var ju 11 på morgonen så gick upp .. och såg att Mia hade skickat ett sms, svarade och hon frågade om jag ville ut.
Duschade snabbt och sminkade mig, men Isabel börja gråta hela tiden så jag kunde inte gå ut så fort som jag tänkte egentligen. Hon var hungrig ändå om jag hade gett henne 180 ml .. sjukt att en bebis kan äta så mycket!
Var med Mia ialla fall en stund och William sov :) hehe ..

Efter att Mia åkte iväg, stack jag hem och hämtade ett linne och shorts från H&M som jag skulle lämna tillbaka ångrade att jag köpte dom och sedan vidare till Haninge C. Blev ett kort besök där haha .. bara in i H&M och lämna tillbaka kläderna och sen hem eller ja, ica då .. skulle skicka tillbaka byxorna som jag fick fel storlek på och hämta ut det nya H&M paketet.
När jag kom hem så var jag helt slut, det var ju skit varmt ute. Till slut så somnade jag med Isabel tills mamma kom hem från jobbet.
Sedan drog vi ut på en promenad :) och nu är vi hemma. Jaja, det var väl min dag idag :)
Nu ska jag städa lite mitt rum sedan lägga mig.
God natt!


min lilla Isabel ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela