iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Alltså det här är läskigt att bara sitta och vänta

Publicerad 2009-03-14 22:33:27 i Allmänt,

Jag fattar inte att jag är trött, jag gick bara (med min mamma) till bankomaten, coop konsum sedan Ica för att handla men jag blev trött att gå runt .. Köpte brun hårfärg nu ialla fall :) nu kan jag bli glad att min konstiga ljusa hårfärg kommer försvinna, hoppas jag! Jag har ju för fan 3 olika fäger på håret som är irriterande att se på .. haha!

Nu får jag ta och vara orolig tills imorgon, hoppas inget händer! Jag är rädd för din skull ..  Får ta och tänka på det bästa!
Jag kan inte fatta att du är där uppe, mitt ute i nowhereland. Där uppe i svarta pricken Luleå.

Då har det blivit mörkt, kväll och snart en helt ny dag men ändå känns det tråkigt. Isabel ligger och sover as usual och jag sitter här och tänker på Leo. Varför? Börjar jag sakna honom? Jag undrar hur det är med honom, om han är ledsen över att inte få prata med mig, att inte få höra Isabel, att inte få veta hur vi mår?
Lite komiskt att mamma sitter och kollar på Sin City, hon hatar sådana filmer men ändå sitter hon och kollar haha! Jag såg den för länge sen bara för att Oliver, min bror var så ''besatt'' i den filmen och tyckte att den var sjuk bra, jaha då ska man kolla för att se hur ''grymt bra'' den är .. Hmm .. den var inte så bra egentligen enligt mig.

Isabel vakna så kan inte sitta här no more. Det går inte så bra att skriva med en hand och hålla henne med den andra så .. God natt :)

Kommentarer

Postat av: Mozzzizz

Publicerad 2009-03-15 16:11:19

Heej! Hur har din dag varit? Min har varit bra. Jättefin blogg. Kika gärna in hos meej! Kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela