iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Dålig start på dagen?

Publicerad 2009-03-17 16:36:26 i Allmänt,

Solen skinner idag! YAY!

Jag är alltid skit trött på morgonen .. Isabel vakna någon gång vid 8 på morgonen, hon amma och fick ersättningsmjölk som vanligt, alltså jag har problem med ammningen jag får inte tillräckligt med bröstmjölk så att hon ska bli mätt.
Vid 9 var hon klar, så jag tänkte sova en stund. En stund! Men jag vakna halv ett och jag skulle vara på bvc kl. 13.45 .. jag hade inte duschat, ätit frukost eller något. Jag hatar att stressa ..
Jag fick göra allt på 1 timme, äta frukost, duscha, klä på mig, ge Isabel ersättningsmjölk (skulle inte hinna amma henne), byta blöja, klä på henne och sen så var vi på väg.
Jag var trött för att någon ringde hem typ tusen gånger (jag orkade inte svara), socialen ringde 3 gånger för att jag skulle få en tid för att faställa faderskapet (Leo kommer ju hit snart), mamma ringde också .. jag fick inte sova i fred! Jag tappade t.o.m mobilen på golvet när jag försökte svara, den mobilen har jag nog tappat på golvet mer än 100 gånger och den lever fortfarande. haha! jaja .. det var min morgon det!

Vet inte vad jag ska göra, har tråkigt och mamma svarade inte när jag frågade om hon skulle sluta tidigt på jobbet ..
jag har ialla fall ätit 2 gånger idag, så hon kan inte klaga när hon kommer hem. Jag ska vara ärlig jag brukar prioritera andra saker än att äta, ändå om jag tänker alltid ''jag borde verkligen äta'' men jag blir inte så speciellt hungrig av att inte göra något om dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela