iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Dåligt minne

Publicerad 2009-03-18 15:19:26 i Allmänt,

Då så, ännu en dag .. Jag tänkte sova ett tag efter att Isabel hade somnat men va fan jag behöver tillägna dagen vaken också oavsett hur trött jag än känner mig.
Jag vill ut känner jag, men jag har inte orkat göra något hemma .. inte duschat heller haha! men kanske ska vänta ett tag så att mamma kommer hem, hon sa att hon skulle färga håret på mig idag! Får se om det händer .. jag har väntat sen helgen på att hon skulle göra det.

Det som stör mig otroligt mycket är att jag har ett sådant dåligt minne ibland att jag inte kommer ihåg vart jag lägger mina saker. Jag hittar inte min bankdosa, vet inte vad dom heter, för att logga in på sitt konto på internetbanken. Jag har velat logga in dagar sen men jag kommer inte ihåg vart den är. Hmm .. kunde jag vara så smart och ha lämnat den i Schweiz hos min moster? I need it!
Jag kan inte heller leta efter den som en galning i rummet för Isabel sover ju där inne, vill inte störa min lilla dotter när hon sover :)
Ska ta och städa lite, duscha ändå och gå ut och ta en promenad anyways!
Hejdå


En bra låt :) enligt mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela