iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Det skulle inte alls bli såhär!

Publicerad 2009-03-12 19:05:45 i Allmänt,

Jag orkar verkligen inte göra något! Vill bara vila och sova en stund .. jävla känslor! Jag hatar när jag kan vara super glad ena dagen och nästa dag så känns allt dåligt.
Allt var så bra igår, sen på kvällen pratade jag med Leo .. han förstörde min dag och förstörde den ytterligare idag med ett dåligt skämt som kändes som en förolämpning.
Varför går det dåligt för oss? Jag känner mindre för Leo fortfarande och jag vill bara gråta för det.
Ska jag säga det till honom? Att jag behöver tid? Att jag bara vill tillbringa dagarna med Isabel och tänka tills han kommer till Stockholm igen?

Det var ju inte meningen att det skulle bli såhär :( allt gick så bra när Leo var här i januari och dom 4 dagarna han var här efter förlossningen. Vart började det gå åt fel håll?
Åh ..



Mitt allt! Hon var så liten .. Varför saknar jag dom dagarna? Det ger mig så många minnen

Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2009-03-12 20:11:31

Vad har hänt, om du vill prata så finns jag här borta..åt helvete...men ändå. Call me, eller så kan vi ses under veckan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela