iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

För den idén går bara inte

Publicerad 2009-03-13 21:00:01 i Allmänt,

Jag fick en konsitg tanke igår .. jag var ju ledsen och deprimerad. Ville flytta hem ifrån med min dotter .. Men det skulle nog inte gå nu, skulle nog bryta ihop om jag var ensam hemma varje dag.
Mamma kan bli så tjatig och irriterande när hon kritiserar mig för det minsta lilla, det får mig att tro att jag är en dålig mamma. Det ska inte bli så?
Varför skulle du åka till norra sverige just nu för?


Isabel var ju inte lugnare i magen, jag fick sparkar hela tiden och på kvällen var det värre
hon slutade inte röra på sig typ. Haha!

Kommentarer

Postat av: Leia

Publicerad 2009-03-13 21:31:42

Nej nej, du ska aldrig känna att du är en dålig mamma. Allt är ju nytt för dig =)

Postat av: Saga

Publicerad 2009-03-13 21:53:18

Jag saknar dig ibland! Skulle älska att få träffa dig.

Det mesta är jättebra med mig. Bor uppe i Piteå och pluggar på folkhögskola och det passar mig alldeles utmärkt för tillfället. :)

Jag var nyss i Stockholm i nio dagar. Planerar att ta en till tur dit ned i mitten av maj, vi borde försöka träffas då!! Vad säger du? :)

Postat av: EMELIE

Publicerad 2009-03-14 07:55:52

Är det en kille eller tjej där i magen?=)<3

Postat av: Leia

Publicerad 2009-03-14 14:48:04

Det är bra, håll kvar dom tankarna!



Mja, gillar du vampyrfilmer kan den vara värd att se. Har du inte sett queen of the damned, så rekomenderar jag den istället, eller i alla fall i första hand. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela