iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Idag måndag ..

Publicerad 2009-03-16 16:12:42 i ,

Fick reda på att Leo redan har köpt flygbiljetten till Stockholm .. han kommer hit den 1:a april. Vilken tid vet jag inte än? Han har inte sagt det än.
Jag vill och längtar till Spanien, det är sol och vår väder där det är 22 grader i Madrid enligt Foreca Weather. ÅH! .. Fan ta Sveriges väder! Leo har tur :(
Imorgon ska jag fråga på bvc om det är okej att jag åker till Spanien, juni till september sen ska jag försöka boka flygbiljetten dit :) åh jag ser fram emot sommaren som alltid! Spanien varje sommar, den här gången blir det annorlunda förra sommaren så var det bara konstigt eftersom jag var oehört trött hela tiden .. och som jag i mitten på juli fick reda på att jag var gravid! Inte konstigt att jag var så trött hela tiden .. inget var sådär jätte roligt eftersom jag bara ville sova hela tiden. Fast jag hade ändå trevligt, synd bara att dagarna går så snabbt när man trivs och har kul .. Alltså jag skulle inte kunna bo i Spanien men åka dit varje sommar som jag gör är helt okej.
Jaja, vet inte vad jag ska göra .. har allmänt tråkigt, orkar inte städa heller .. ska vila tills mamma kommer hem så att hon kan färga håret på mig sen.
Ciao


Jag älskar nattlivet i Madird, det är så livligt som om det vore mitt på ljusadagen :)

Saknar el ''Metro'' (t-banan) i Madrid. Las torres Kio i Plaza de España.

Oavsett om Madrid inte har stränder så rekommenderar jag Madrid, en livlig stad som jag älskar

El Oso Madrileño och massa folk .. den dagen väntade jag på Leo's kompisar .. vi drog till en colombiansk fest haha!

Jag bara skrattade åt den här reklamen första gången jag såg den .. Pandan är så söt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela