iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Jag ska klara av det!!

Publicerad 2009-03-19 19:59:39 i Allmänt,

Jag vet inte, jag är nog fast besluten på att göra något stort för att förändra min tillvaro .. a change! Ska börja spara pengar för att köpa den där el-gitarren som jag en länge tid har velat och be min bror om råd för att köpa trummor ska lära mig båda sakerna ändå om det tar 5 år. Nästa år ska jag börja plugga igen, medans ska jag lära mig franska och italienska.
Kanske verkar omöjligt men fan jag ska göra det!
Jag älskar ju musik och vill hålla på med det i resten av mitt liv, och språk gillar jag också tycker det är coolt. Min bror ville lära sig japanska, kanske man kan följa med honom om han börjar när han kommer hem? Alltså om jag inte lär mig italienska för franska vill jag lära mig igen (läste franska i grundskolan årskurs 6-8)

Jag dag-drömmer inte, jag vill verkligen lära mig något nytt!
Nu ska jag äta innan smärtan i magen blir värre, har inte ätit något egentligen under dagen
Bye!

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2009-03-20 17:14:33

Det låter hur bra och härligt som helst! Jag hoppas och tror på dig! :)



Och jorå, studierna går bra fast jag tar dem inte så seriöst. Jag pluggar här mest för att få ta det lugnt men ändå få in pengar - och för att ha någonstans att bo. Till hösten blir det någon mer seriös utbildning. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela