iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Jösses ..

Publicerad 2009-03-07 13:19:08 i Allmänt,

Typiskt Leo, att han lovade mig för tre dagar sedan att han skulle logga in på msn så att jag kunde skicka bilderna iförrgår kunde han inte för att han var trött, igår var han också trött och idag lagade han mat.
Jag lovar om det vore för honom skulle han ALDRIG ens röra datorn för att gå in på msn, interner eller whatever .. det enda han använde datorn var när han spelade sina dumma spel som han fastnade för i timmar. Eller jag kanske inte borde klaga .. haha! en gång fastnade jag för min brors Need for Speed, most wanted. Han köpte den när den kom ut och jag tog över den och satt i 3 dagar i rad med spelet (alltså jag sov såklart på kvällarna, så dum är jag inte) samma sak har hänt andra gånger också .. nåväl!

Igår kväll så bestämde jag mig för att väga mig, hade tänkt på det innan men min hjärna sviker mig alltid jag glömmer alltid bort saker haha! Nu ska jag vara ärlig under min graviditet gick jag upp 15kg, nu väger jag 10kg mer än vad jag gjorde innan jag blev gravid men jag SKA gå ner igen, särskilt när jag åker till Spanien har Leo lovat mig att vi ska träna :)

Jag vill bara att snön och vintern ska försvinna! Bli april så att jag får se Leo igen, och sedan sommar så att jag får åka till Spanien igen :) blir bara orolig över den starka solen och hur lilla Isabel kommer att klara sig?
Hur gör man med bebisar i länder där det är skit varmt?

Kommentarer

Postat av: Emms

Publicerad 2009-03-07 18:40:07

sv: Tack =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela