iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Lost inspiration

Publicerad 2009-03-12 14:37:49 i Allmänt,

Så känner jag ibland att min inspiration är borta fast jag vet vad jag vill.
Jag älskar musik, det skulle jag verkligen vilja hålla på med i resten av mitt liv .. min kusin och hans flickän var på besök i söndags :) vilket var väldigt trevligt btw. Vi satt och prata om massa olika saker tills vi kom till den delen om att jag vill fortsätta plugga och det jag vill göra i livet. Jag fick ju motivation och tänkte verkligen ''Jag kan visst klara av det.'' Det finns ju så många människor som klarar av saker och ting för att dom har kämpat för det! So can I, eller hur?

Snart blir jag galen känns det som, jag vill ut verkligen! Ut från där jag bor .. det suger det här att jag inte får åka kollektivt jag kommer ingen vart utan att åka buss eller tåg ju.
Var verkligen skönt att Meli kom och hämtade mig med bilen igår :) jag och min dotter kom ut ialla fall, vilket hon behöver. Det dåliga är att jag bor typ i tredje våningen och att jag inte har orkat gå och hämta nyckeln till barnvagnsrummet så det är skit jobbigt att dra upp barnvagnen hela tiden!

Jag har tusen tals saker att göra känns det som, måste städa och plocka undan allt här hemma. Jag badade Isabel idag, hon tycker verkligen om att få ligga i vattnet hon ser så gullig och söt ut när jag badar henne, hon somnar nästan alltid i vattnet haha :) sista gången jag badade henne fick hon vatten i munnen, hostade och började gråta .. så jag var rädd att hon inte skulle tycka om vattnet denna gång, men jag hade fel.
Jag vill sova en stund också men det hinner jag nog inte med eftersom det nästan gått 2 timmar sen Isabel somnade.
Fan att jag vill så mycket men inte hinner med allt .. Jag vill ju också färga håret för jag har 3 olika färger på håret som ser sjukt konstigt ut. Nu ska jag inte färga håret ljust bara för att Leo ville det .. det ska bli mörkt som jag alltid har färgat det. Skulle ta mammas svarta hårfärg och färga det men hon bara protesterade att jag alltid har färgat det svart och att jag passar i det men att jag borde ta och byta till brunt för en gångs skull som min riktiga hårfärg.


Schweiz  april - juni 2007 - Hemma hos min moster.
Mitt hår var mörkt men solen blekte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela