iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Mamma säger ..?

Publicerad 2009-03-27 21:20:08 i ,

Tänkte fortsätta spela lite PS2 - The Godfather men mamma kom och störde mig och sa att jag skulle skicka bilder till vår släkt, för dom har inte sett Isabel än .. eller har dom? Jag har ju bilder på henne på Facebook. Eh, va fan!
Ja? När var det hon föddes .. den 10 februari och hela den här tiden har gått och jag har inte skickat bilder haha!
Nej men lite taskigt av mig att ha glömt bort. Dom är så snälla mot mig .. (tycker fortfarande inte om min morbror) man måste ju skicka bilder till alla.

Så då gör jag väl det! Mamma sluta tjata ..

Våran kära mor och Oliver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela