iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Så blir det bara

Publicerad 2009-03-04 23:25:09 i Isabel, Leo och jag,

Jag vet, jag har blivit enormt dålig på att skriva här.

Min inspiration är typ borta eller nej, är bara seg och lat på att logga in och ta och skriva ett inlägg.
Idag så har det inte hänt så mycket, BVC tog kontakt med mig igår och sedan kom en tant därifrån idag och besökte oss dom vägde lilla Isabel och pratade med mig, fick lite info om saker och en tid till BVC. Det gick undan haha, snabb besök!
Sedan lite senare kom Melissa, hennes mamma och meli's lillebror och besökte oss .. Trevligt, trevligt!
Känner mig enormt frustrerad att jag inte kan åka någon stanns, får inte åka buss, tåg, vara på platser med mycket folk .. så mycket som man måste tänka på när bebisar föds för tidigt.
Jag har så jävla många frågor i skallen som bara svävar där, stackars barnskötare eller vad det nu än är som får träffa mig och min dotter på tisdag hahaha, hoppas hon kan svara på mina frågor!

Jag orkade inte göra ett skit idag, tills natten kom .. fick en liten energi-kick och började städa lägenheten medans min lilla ängel sov. Mitt rum blev fint och vardagsrummet, men köket är jag onöjd med orkade inte sortera papper så det finns en liten hög med papper, tidningar och massa annat som skräpar där. Well well ..
säger bara: God natt nu .. Min lilla ängel vaknar nog snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela