iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Söndag 090322

Publicerad 2009-03-22 14:34:26 i Allmänt,

Jag känner mig tröttare för varje dag som går, jag har haft huvudvärk sedan igår också .. ändå så sov jag 2 timmar till efter att jag vaknat på morgonen och ammat och gett Isabel ersättningsmjölk.
Har varit vaken sedan 11, vill gå ut och ta en promenad .. undra om mamma tog med sig mobilen? Kan gå och möta henne sen, är ju sjukt uttråkad hemma!

Min kusin från Australien ringde idag och sa hur dom ska göra sin europe-resa på sommaren :) hon ska besöka oss, fan det var typ 6 år sedan vi sågs .. var ju i Australien med mamma i 6 hela månader år 2003.
Det ska bli kul att träffa mina kusiner, fast jag kommer inte vara i Sverige dom ska åka till Spanien efter Sverige besöket.  Saknar min släkt i Australien, ändå om jag klagade på att jag ville hem det året så var det trevligt där i Perth. Mina kusiner jobbade och pluggade så lite tråkigt hade jag ibland.
Hahaha, kom ihåg att jag blev typ ''kär'' i en kille som jobbade i en affär som kassör. En av mina kusiner tvingade mig in i äffären för att prata med honom så jag gick in och köpte tuggumi, men jag var för feg för att göra något sådant så jag stack därifrån snabbt haha!

I fredags så färgade mamma mitt hår, Äntligen! Är mycket nöjd med färgen, ser nästan svart ut som jag ville mamma tyckte det var lite för mörkt but who cares? I like it!
Nu ska jag hoppa in i duschen och gå ut sen :) Ha det bra!
Ciao så länge!


Före

Efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela