iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Stressad? No way

Publicerad 2009-03-10 00:29:06 i Allmänt,

Jag skriver ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig så att jag hinner sova något innan min dotter vaknar.

Gjordet inte ett skit idag, känns som om jag inte hinner med något. Har bara några få timmar på att göra saker under dagen .. Han typ bara diska, städa mitt rum lite och tvätta kläder en gång resten får åka in i tvättmaskinen imorgon.
Äta måste jag men jag känner mig konstant stressad så jag har börjat äta snabbt ''jaha då är det bara att proppa i sig maten innan Isabel vaknar''
Nu har jag blivit en sådan stressad person som inte kan ta det lungt, har tusen saker i huvudet som jag vill och måste göra men allt går tyvärr inte.
Hoppas det blir lugnare när Leo kommer till påsklovet .. who knows?
Nu ska jag ialla fall lägga mig så att jag kommer upp imorgon när vi ska på vårt första bvc besök annars kommer jag se helt död ut under dagen
Ciao and Good Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela