iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Tomt fält

Publicerad 2009-03-24 18:25:14 i Allmänt,



En liten låt medans ni läser haha!
Fan, vad sjukt väder det ska vara egentligen! Gud! När ska detta ta slut?
Nästa vecka kommer Leo hit ialla fall, 15 dagar och besöker oss .. Han saknar ju sin lilla dotter han var ju bara med henne i 4 dagar efter förlossningen.
Jag har inte lust att göra ett skit, vill bara vila fast jag inte har ätit något. Man blir inte hungrig av att bara vara hemma det är otroligt tråkigt här, ville ut men med det sjuka vädret har man inte alls någon lust.
Hoppas på bättre väder imorgon!

Tänkte köpa lite grejer och kläder på H&Ms shop online, men när jag hade 6 varor och tänkte betala så ångrade jag mig. Jag är inte snål, men jag vill spara pengar känner ingen såndär lust att slösa just nu. Sen var jag ju osäker på skorna och linnet jag tänkte köpa, tänk om dom inte passar?

Nä, nu får jag ta och skärpa mig och göra något hemma. Mamma will be here soon och jag har inte diskat eller gjort ett skit! Ska nog laga mat? Vad kan man göra?
Adios så länge!

Kommentarer

Postat av: mickilicious

Publicerad 2009-03-24 18:59:59

sv: jo vis thar hon.

Postat av: Linda - She with the colors

Publicerad 2009-03-24 19:05:19

Diska är nog en bra ide och laga mat (A)



Hur mår du? :)

Postat av: Linda - She with the colors

Publicerad 2009-03-24 21:33:45

SV; Min dag har varit bättre än mina andra dagar :)



Vad har du gjort idag?

Postat av: mickilicious

Publicerad 2009-03-25 11:49:59

Jag gick upp 10 kilo ungefär båda graviditeterna. dom säger att man ska vänta 2 månader tror jag att det är.

Postat av: mickilicious

Publicerad 2009-03-25 17:34:25

jag var 18 när jag upptäckte att jagvar gravid, sen han jag bli nitton när felicia kom.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela