iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Man blir orolig för det minsta lilla

Publicerad 2009-03-23 18:23:15 i Allmänt,

Det är sjukt att jag fortfarande inte hittar min dosa till internetbanken, fan!

Fick ännu ett ganska långt mail av min bror :) jag var ivrig att läsa mailet när jag kom hem, så blir det varje vecka när han svarar, saknar honom men det positiva är att jag inte behöver vänta på honom i 2 år längre nu är det bara några månader kvar till december.
Var på Södersjukhuset idag, Isabel hade en tid till hörseltest för nyfödda. Dom gjorde ett sådant test innan hon blev utskriven från Neonatal avd. och vänster öra vart inte godkänd blev orolig i början och trodde att hon skulle vara hörselskadad på ena örat men det var nog bara rester av fosterfet i örat, det är normalt sa dom så jag fick en nytid till idag men vänster öra vart godkänd denna gång som tur var!
Det var värsta oroliga-stunden för mig hela vägen, barnsköterskan sa att det var väl okej att ta med henne på tåget men att jag skulle vara försiktig med människorna (ni vet bakterier, sjukdomar och så) det var ganska tomt i början så jag var sådär lugn men sen så steg det på ganska mycket folk och barn.
Det ända jag kunde göra var att hoppas att hon inte skulle bli sjuk eller något.
Jaja, vad trött man blir med det här vädret ska nog sova en liten stund nu när Isabel somnade till slut.
Adios så länge!


Kommentarer

Postat av: nadia a.

Publicerad 2009-03-23 18:40:42

gladiator sandaler? :) ´, hur mycket?

Postat av: Cristian

Publicerad 2009-03-23 19:07:34

Haha, Jo.



Men så brukar jag göra med mina inspelningar. Sjunga in dem - Lyssna på dem en gång kanske - och sen gömma dem i typ datorns mörka vrår. Haha :)



Fast nu på sistone har jag ju laddat upp dem på bloggen - så då är man tvungen att höra sig själv ibland. Egotrippat? Kanske! :) Men man tröttnar i längden.

Postat av: JOSEFINE

Publicerad 2009-03-23 19:11:32

Har du haft en bra måndag? :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-23 19:26:58

himmla bra blogg du har :D

kram på dig!



http://vendelaSpace.devote.se

Postat av: Cristian

Publicerad 2009-03-23 20:36:21

Absolut :) Jag håller med dig.



Tack för det, - Har inte du någon speciell passion då?

Postat av: Crawfoord

Publicerad 2009-03-24 07:22:58

Söt bild :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela