iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Men hallå!?

Publicerad 2009-03-31 18:21:32 i Allmänt,

Efter som jag har tråkigt, och inte har så mycket att skriva om så gör jag detta, haha! Tänkte ''why not?''' Alltså solen är borta, vart tog den vägen? Tänkte gå ut, men det verkar så tråkigt ute. Jag litar inte på vädret längre .. Så jag stannar.

Nuvarande besatthet? Jag tror att jag inte är besatt i något .. Musik, maby? I en tid var jag besatt utav KoRn och Jonathan Davis.

Vad har du på dig nu? Kläder. Haha .. Nä, men mjukisbyxor och ett linne.

Tar du tupplurar? Hmm .. ja, ofta. Nu känner jag att jag måste eftersom min dotter vaknar varje 2-3 timmar så jag är konstant trött.

Vilka är de finaste orden du vet? Jaa, du .. Det har jag inte tänkt på tidigare? Så jag vill bara inte skriva det första ordet som poppar upp i huvudet.

Vad blir det till middag? Eh? Får se sen, om jag orkar laga mat haha .. Nä, bara skojar. Vet inte!

Vad var det sista du köpte? Blöjor, våtservetter (till bebisar), en babyborste och en liten sked till Isabel.

Vad lyssnar du på just nu? Coheed and Cambria.

Favoritväder? Men det här är enkelt .. SOL såklart! och Lagomvärme.

Vad skulle du döpa eventuella döttrar och söner? Förutom min dotter som heter Isabel. Jag skulle vilja ha max 3-4 barn så:
Flicknamn: Jacqueline, Nellie ..
Pojknamn: Jonathan, Alexander ..

Vilka är dina bästa redskap? Öh, eh .. Fan vet jag? Det är inte en sak man tänker på vardagligen.

Säg något till den person som taggade dig. Känner inte den här personen egentligen. Vet bara att vi gick i samma skola.

Favoritresemål? Madrid, Perth och Paris. Men jag skulle jätte gärna vilja resa till Rom, Los Angeles, New York, London, La Paz i Bolivien, Brasil, Cuba, Mexico igen, Egypten, Grekland, Japan och China.

Nämn saker du inte kan vara utan? MUSIK, fast det är inte en sak, så mobilen där nästan alla mina låtar är. Sötsaker som choklad, godis och annat haha .. jag vet att det är det sämsta en diabetiker kan äta, men det går bara inte har försökt innan.

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?
M&M's haha .. och pengar? Jag vet att pengarna på mitt konto kommer försvinna snabbt när Leo kommer. Haha? Måste sluta att slösa så mycket som jag gör ..

Om du förvandlades till en känd person av motsatt kön, vem skulle det vara?
Hahaha .. ja? Jonathan Davis, finns ingen logisk förklaring, men annars så vet jag inte.

Om du kunde åka varsomhelst i världen i en timme var skulle du åka?
Somewhere in Africa haha .. eller Ryssland maby?

Favoritlukt? Lukter som påminner om sommar i Spanien, Isabel särskilt när hon var nyfödd .. det var så speciellt på något sätt.

Vad gör du om 5 år? Jobbar med något jag tycker om, eller så har jag nyss slutat plugga på en utbildning av något slag .. håller på med musik, är lagom bra på el-gitarr, är gravid igen?

Jag utmanar: Alla som läser detta! Hehe ..

Kommentarer

Postat av: Cristian

Publicerad 2009-03-31 22:26:53

Man ska absolut prioritera familjeliv framför bloggen :) Det försöker jag också göra, så mycket jag kan :)



I sommar ska jag jobba för det mesta - men har sett till att ta lite semester någon gång i Juli så då ska man förhoppningsvis åka bort lite med kompisarna :)



Musik är skitroligt att plugga, det säger jag av egna erfarenheter :)



Jag jobbar som attraktionsvärd på Gröna Lund.

Dvs, jag spänner fast folk. Och hjälper dem i och ur attraktionerna. Dessutom kör jag attraktionerna. Man är några st per attraktion och det är nog världens roligaste jobb, faktiskt :)



kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela