iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

It doesn't disappear

Publicerad 2009-03-20 15:41:37 i ,

Jag kan bara inte stå ut med tanken, den gör mig ledsen! Hur fan kan man säga så?

Igår skulle jag till Apoteket men jag är så seg att jag var klar vid 17.30, jag skulle inte ha hunnit så då sket jag i det och stannade hemma med den där känslan jag hatar så himla mycket. Något gick helt åt skogen?
Idag ska jag hinna till apoteket? Måste! Måste köpa dom där dropparna åt Isabel, och två andra saker.

Kom snart hem, Oliver. Jag saknar dig otroligt mycket !! Du är den ända som förstår ..


Juni 2007. Promenaden med Michelle (vår gemensamma kompis) och hennes gulliga son, Johan.

Kommentarer

Postat av: mickilicious

Publicerad 2009-03-20 15:55:48

söta:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-20 19:18:06

riktigt nice blogg faktikt :D







http://vendelaSpace.devote.se

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-03-21 03:34:25

Ja, man får vara rädd om de där som förstår när det är jobbigt... hoppas du fr det du behöver snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela