iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Nufårdetvaratomthärigen

Publicerad 2009-03-25 17:38:45 i Allmänt,

Nu så ännu en dag med sol, fan va skönt! Ändå om det är kallt men det spelar ingen roll så länge det finns sol är det väl okej?
Vad jag längtar till ett riktigt vår väder, ska bli trevligt att gå ut då och bara njuta av solen, ta promenader och längta ännu mer efter sommaren. Åh, jag längtar efter att få komma till Spanien .. fast den här gången får jag inte komma hem gravid haha!

Snart kommer några gäster hit och mamma är inte ens hemma .. hon är på väg hit. Hoppas hon kommer snart, jag måste duscha och jag vågar inte göra det när jag är ensam hemma. Förra gången jag gjorde det så vakna Isabel och hon grät ganska hysteriskt när jag kom ut. Vill inte att det ska hända igen ..


Det såg så roligt ut, Maria ..

Kommentarer

Postat av: Linda - She with the colors

Publicerad 2009-03-25 17:42:10

SV; Jättefint väder :)

Åhh! Sööt dotter :) Vad heter hon?

Postat av: Cristian

Publicerad 2009-03-25 21:22:00

Absolut. Det är grymt viktigt att kunna visa känslor - däremot är det väldigt mycket killar som tror att det är "o-coolt" att visa känslor. Tyvärr :) Antar att jag skiljer mig från dem :)



Ja, jag är född i Sydamerika - Chile. Men har alltid bott i Stockholm. Var det så tydligt? Haha :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela