iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Jeudi 5/3

Publicerad 2009-03-05 23:15:38 i Isabel, Leo och jag,

Vad har jag gjort idag? Eh ..
Vaknade någon gång kl. 12 på morgonen med min dotter vid min sida jag hade ammat henne vid 9 på morgonen jag var så trött att jag somna efteråt. Jag tycker om att sova med henne, det känns tryggt på något sätt men hon får inte vänja sig att sova med mig. Hon ska sova i sin egna säng ..
Det första jag gör när jag vaknar är att kolla tiden på mobilen, har ingen annan klocka i mitt rum. Hade fått 4 sms, 2 från Meli och 2 från min mamma. Meli frågade om hon fick komma hem till mig
Ja, varför inte? Hon var skit hungrig så vi drog till Oden och käkde pizza, haha .. det var min sena frukost som fick bli lunch. Sedan gick vi runt i området där jag bor och pratade .. det var ju kallt ute så vi gick hem ganska snabbt.
Sen så har vi varit hemma hos moi och pratat .. och nu sover meli hos mig också. Ah, hon fick stanna över för olika skäl som jag inte tänker skriva här. Personal things.
Jag borde vara trött nu, men på något konstigt sätt är jag inte det ..?
Skriver: God natt ändå!


Tänk att tiden har gått så snabbt, jag kan knappt tro att för 3½ veckor sedan föddes hon!
Älskar båda två enormt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela