iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Detta fält måste fyllas i. Okej?

Publicerad 2009-03-22 23:12:02 i Allmänt,

Vilken tråkig dag egentligen, skulle ut en stund men det började snöa då vill man ju inte ut. Detta väder är ju hemsk!
Trodde våren var på väg, när solen hade varit framme dom här dagarna .. blev ju seriöst glad.



Snart om några dagar är Leo här igen, undrar hur det kommer att bli denna gång eftersom jag kände att mina känslor blev förvirrade igen. Men huvudsaken är att han ska spendera tiden med sin dotter också, han saknar ju henne.
Fan vad småbarn växer, kändes som att det var igår Isabel föddes och om 2 och en halv vecka blir hon 2 månader! Helt jävla amazing att tiden måste gå snabbt .. Hennes födelse var ju beräknad vid den här tiden, slutet av mars.

Jag blev lite stressad under dagen. Isabel sov lungt så jag tänkte duscha snabbt men just när jag hade balsam i håret så hör jag hur hon börjar gråta. Shit! Panik då var det bara att skynda sig, inbilade mig att mamma hade kommit hem hörde henne? så jag tog det lite lungt sen, men hon fortsatte gråta så då fick jag skynda mig ut istället. Min stackars dotter grät hysteriskt när jag kom ut.
Gjorde inget särskilt sen på dagen, ringde till Leo, kollade på tv .. jag får mig alltid ett gott skratt när jag kollar på Wipeout. haha!
Ska snart gå och lägga mig så God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela