iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

52 dagar kvar

Publicerad 2009-05-01 21:46:14 i Allmänt,

Har inte riktigt orkat skriva egentligen men kan dra ett snabbt inlägg innan jag gör något annat.

Igår var jag med Mia (min gamla bästavän från lågstadiet) hon har ju själv ett barn, William 5 månader :) söt ung det! Vi drog till Haninge C, och gick runt där hon ville köpa kläder men hittade inget till slut.
Det var ändå trevligt, kändes lite som gamla tidet hehe .. På måndag ska vi ut igen :)

I onsdags var jag ju hos min barnmorska, hon sa att hon slutar den 12 maj (Hon går i pension då) :( väldigt tråkigt och ledsamt eftersom hon är ju en så bra barnmorska och jag trivdes enormt mycket med henne! Och om hon skulle ha jobbat kvar skulle jag velat ha henne när jag får min andra barn.
Hon är ju en sådan person som verkligen bryr sig om sina patienter, så lite tråkigt är det egentligen eller tråkigt fast bra för henne för att hon får vara ledig nu.

NU är det bara 52 dagar kvar!!! JAG ÅKER ALLTSÅ NÄSTA MÅNAD till Spanien!! Fan, VAD HÄRLIGT .. Längtar, längtar :)


Nattlivet i Madrid, ÄLSKA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela