iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Åren bara flyger förbi

Publicerad 2009-05-18 20:27:55 i Allmänt,

Men fan igen, att jag går in på Maria's blogg och läser hennes jävla inlägg att om 18 år så är hon 39 år. Det får mig att tänka på att om 19 år så är vi 40 år!!! Alltså åren går så jävla snabbt, för inte så länge sen så gick vi i årskurs 8B och fjantade oss, skämmde ut oss själva, hittade på massa kul i skolan, översvämmade toaletterna och massa annat som bara blir minnen för livet.
Fan ta dig SagaMaria! Hahaha ..

Din fråga Maria: Ja, det känns lite konstigt att kalla dig Saga. Du ville bli kallad Maria när vi gick i högstadiet och man blev ju så van till det. Annars låter det kul, en Saga hehe ..
Ialla fall, så har Mia skaffat sig en blogg :) Hon följde med mig till bvc idag, ändå om det regnade sen drog vi hem till mig efteråt fast hon stannade inte så länge här, drog vidare för att möta Anders (hennes pojkvän).
Hoppas på bättre väder imorgon, det är så typiskt att när sommaren börjar närma sig så ska det regna och regna hela sommaren ut. Som tur åker man till Spanien ..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela