iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Der är så otroligt sjukt!

Publicerad 2009-05-10 23:16:03 i Allmänt,

Först vill jag bara säga: SHIT! vad tiden går snabbt .. Idag blir min lilla dotter 3 månader. Åhh, det känns som om hon föddes igår. Det är så sjukt hur tiden går utan att man ens märker det!

Alltså
jag förstår inte varför jag alltid blir kär i fel person! Det som är värst är att jag inte kan säga vad jag känner .. dels för att hans flickvän väntar på honom i USA (han är upptagen!) och för det han gör just nu. Han kanske inte ens är här på torsdag. Jag får ta och vänta tills dom här jäkla känslor försvinner .. och jag hoppas att det blir snart.
Jag skulle nog ändå inte våga säga vad jag känner för honom, jag är rädd för det som kan hända och det blir nog säkert något negativt.

Är det inte sjukt att när man vill sluta äta sötsaker och gå ner i vikt, så blir man så jävla sugen på onyttiga saker? Hmm .. Ja, det händer mig just nu! Jag har försökt att inte äta choklad i 2 dagar (jag är så jäkla sugen på det) men det är så svårt, nu måste jag bara ut och springa ändå om mamma kommer hem sent.
Jag menar jag ska till Spanien om 42 dagar och jag måste ner dom kilorna jag gick upp när jag var gravid med Isabel. Jag vägde 63kg, nu väger jag 74kg. Jag kommer inte in i mina jeans, och det är så frustrerande att många av mina kläder inte passar mig.
Men jag var ju gravid för 3 månader sen! Är det en bra ursäkt? Hahaha ..


Tänk vad tiden går snabbt, här var jag gravid i vecka 10.

Kommentarer

Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Publicerad 2009-05-11 10:44:47

Grattis till din dottra på 3månadersdagen :) tänk va tiden går fort!

Postat av: Mia

Publicerad 2009-05-11 19:38:37

hehe vet du hur känner dej gumman :P kan itne heller sluta med sötsakerna men måste ! säg till så följer ja gärna med ut och springer eller så =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela