iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Glad eller nervös?

Publicerad 2009-05-18 00:24:19 i Allmänt,

Antingen känner jag mig glad eller nervös, jag vet inte än! Kanske båda? Jag skrev till min bror och skrev att jag var kär (min bror känner han jag är kär i) och jag undrar hur han kommer reagera. Och så skickade jag ett mail till honom, jag undrar om han ens kommer svara .. usch! Vågar inte tänka på det. Hahaha ..

Igår ialla fall, var jag på Gröna Lund .. det kändes som evigheter sedan jag var där. När var det sist? 4 år sen kanske eller mer? Åkte den där Insane, shit jag fick ont i käkarna efteråt vet inte varför?
Jaja, var på Ikea idag ... inte så intressant men skulle köpa grejer som jag behövde till Isabel + lite annat.

Om jag inte har fel så ska KoRn komma till Madrid den 23 juni!!! Alltså jag kan inte tro det, om det är sant!!! Jag har väntat på det här sen förra året efter KoRn's konsert i februari och nu äntligen. Jag MÅSTE bara gå, alltså fan att min resa är just den dagen .. hoppas hoppas jag kan ändra datumet för annars kommer jag gråta den dagen jag landar i Madrid istället för att vara glad. Hahaha ...

Ska ta och sova nu :) är hur trött som helst.
Imorgon: bvc .. God natt!


http://modlife.com/korn/tour

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela