iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Hjälp!

Publicerad 2009-05-25 13:28:09 i Allmänt,

Det är hur överdrivet som helst att Isabel vägrar sova! Jag har försökt ligga i sängen med henne tills hon somnar men det funkar inte, hålla henne tills hon somnar fast hon somnade i 20 min kanske? Lägga henne på soffan nära mig, i bilbarn stolen (där brukar hon nästan alltid somna) .. Nästan ALLT! Det är omöjligt .. Hon har varit vaken sen 5 på morgonen, jag är skit trött!
Hon gråter och klagar, jag har matat henne, tröstat henne men ingenting funkar!!! Man blir verkligen frustrerad. Vad fan är det med Isabel?
Hur grymt och elakt det än låter så lämde jag henne i min säng ändå om hon grät hysteriskt, men nu är hon tyst. Hoppas hon somnar snart.


Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2009-05-26 17:34:45

jobbiigt när man inte vet vad dom vill :/ bästa att man lämnar dom när man är ensam , efter som det är så frustrerande , så man inte gör något man ångrar :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela