iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Jag borde ..

Publicerad 2009-05-25 20:18:35 i Allmänt,

.. vara glad, för biljetterna till KoRn's konsert är betalda och allt fast .. eftersom jag landar i Madrid den 23 juni (kl 19:15) samma dag som dom spelar i Madrid (Opening Hours : 18:30 in La Riviera) så kan vi inte vara på den konserten så vi åker till San Sebastian på morgonen den 24 Juni :) men ändå så känner jag mig lite nere.
Kanske blir gladare imorgon? Hoppas det.

Event: Korn + Killswitch
Engage Date: 24/06/09
Venue: Polideportivo Anoeta
Opening Hours: 18:30

Sen när Leo och jag är påväg dit så kanske det kommer kännar mer verkligt. Och om ni undrar så ska Leo's familj vara barnvakt åt lilla Isabel, schysst utav dom vi återvänder ändå den 25 kl 14:00. Leo's pappa hämtar oss säkert i tågstationen ..
Fan, nu längtar jag till Spanien igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela