iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Kommer inte på något

Publicerad 2009-05-11 23:56:38 i Allmänt,

Det känns konstigt, alltihop! Jag måste skriva ett mail till min bror och förklara vad som händer, han kanske kan ge mig råd om vad jag kan göra. Eller om jag överhuvudtaget borde göra något?
Jag drömde om honom idag, han jag är kär .. Vakna vid 6 tiden och gick runt efter att Isabel somnade om, somnade vid 7 något och drömde om honom igen! Vad är det med mig?

I söndags så hälsade han på mig 2 gånger, första gången så sa han Hej och såg glad ut .. sen så frågade han mig om jag hade sett hans väska? Okej? Hahaha ..
Sen så hälsade han på mig igen när hans kamrat hälsade på mig. Jaja ..
Kan inte skriva mer, Isabel vägrar somna så får gå och lägga mig med henne så kanske hon somnar?


En bild jag hitta när min bror tog studentet år 2007.

Kommentarer

Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Publicerad 2009-05-12 10:30:54

Hehe tiden går fort, kan tänka mig att den går ännu fortare när man har en liten bebis också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela