iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Leo

Publicerad 2009-05-01 22:07:19 i Allmänt,

Det är egentligen sjukt, jag trodde jag inte gillade Leo längre. Men på kvällen drömde jag om honom, att han hade en flickvän. Han bodde med henne och MIN dotter!
Vad fan, om han skulle skaffa sig en ny flickvän ska han absolut INTE ta Isabel ifrån mig, särskilt när någon jag inte känner är i närheten av henne. Hon ska bo med mig och få vara hos sin pappa på helgerna .. Det kanske låter egoistiskt men så kommer det vara helt enkelt.

Aja, och på något underligt sätt sårade det mig, att se honom med henne. Jag såg min bror också vi pratade, kommer inte ihåg om vad .. vi satt på deras trappa i deras hus och pratade, det var kväll och alla sov utom vi.
Sen vaknade jag, ville åka till Spanien och krama honom .. är det normalt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela