iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Min dåliga sida

Publicerad 2009-05-15 17:19:11 i Allmänt,

Jag klarade inte av känslan igår, utan mina tårar bara rann ner för kinderna .. Jag kände mig helt seriöst dum att jag blev kär i honom, varför? tänkte jag. Jag ville ju inte bli kär i någon, jag ville vara fri. Men varför nu? Varför just i han?
Jag fick hans mail adress, han sa att jag självklart skulle skriva till honom. Men vad ska jag säga!?
Åh, jag vill att känslorna försvinner, att mina tankar slutar tänka på honom. Det är ju inte möjligt att han blir kär i mig, jag har ju ett barn. Det måste ju vara sjukt svårt att bli tillsammans med någon som har barn från ett tidigare förhållande?

Min enda tanke blev att skicka ett mail till min bror och berätta allt, fråga vad jag borde göra .. Dom känner varandra han kanske vet något haha! Att jag bröt ihop för något sådant ..
Nu mår jag väl bättre hoppas jag. Var i Haninge C idag för att ansöka om Isabel pass :) bilden på henne blev bara FÖR gullig! Har beställt ytterligare några saker från H&M haha .. Alltså jag vet inte vad det är med mig, jag borde inte köpa mer kläder fast ändå så gör jag det.
Nu: VILA, är riktigt trött.
Ciao!

Tack för att du finns ♥

Kommentarer

Postat av: Elena

Publicerad 2009-05-16 22:16:05

Ibland är det så himla jobbigt att vara kär, men ibland är det de allra bästa som finns!



Jag ska kanske till Rom eller Prag i sommar. Men inget är bestämt så man får väl se.



När skulle ni åka?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela