iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Om jag inte vore så trött

Publicerad 2009-05-13 20:37:29 i ,

skulle jag ha skrivit ett längre inlägg. Gick upp 8 på morgonen och var skit trött men tyckte att vädret var för fint för att stanna hemma. Ut med Mia blev det, tills fyra på dagen hehe .. Drog och träffa Maria (Mia skulle ha mött oss senare, men undra vad som hände?) Alltså det var så länge sen, vi kom på att det var sedan Korn's konsert vi hade träffats.
Men det var mycket trevligt, hoppas hon flyttar tillbaka till Stockholm ändå om hon halv hatar Stockholm.

Vi drog bl.a till vår gammla skola där vi gick, vilka minnen man fick. Hon kom ihåg saker som jag inte gjorde haha! Stackars Peter som fick skulden för min biologi bok. Och stackars Barro som fick byxorna ner dragna .. Haha!
Jaja, ska vila nu. Har varit ute och gått halva dagen.
Ciao!


Fick äntligen bilder utav min bror :) tycker han ser annorlunda ut
fast lika smal som vanligt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela